Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(22)
Forma i typ
Gry i zabawki
(14)
Książki
(7)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Kielce - Czytelnia
(1)
Kielce - Multimedialny
(14)
Busko zdrój - czytelnia
(2)
Busko Zdrój - Multimedialny
(4)
Autor
Jan Paweł II
(4)
Bielski Lech
(1)
Kuklińska Jolanta
(1)
Piskulak Andrzej (1959- )
(1)
Pomianowska Wanda (1919-2003)
(1)
Trąba Mariusz (1971- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Dzieci
(14)
Temat
Gry planszowe
(11)
Gry i zabawy
(9)
Gry i zabawy językowe
(4)
Jan Paweł II
(4)
Religia
(4)
Bodzentyn(woj.świętokrzyskie ; okręg)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Geologia
(1)
Historia
(1)
Hydrogeotechnika Sp. z o.o.
(1)
Poezja polska
(1)
Przedsiębiorstwo Geologiczne (Kielce)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Plansze do gry
(13)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(14)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tablice historyczne / Lech Bielski, Mariusz Trąba. - Bielsko-Biała : PPU "Park", 1999. - 417, [1], 16 s., [6] s. tabl. kolor. : il., fot. ; 21 cm.
Symbol UKD: 94(438)+94](075.2/.3)
Bibliogr. s. 401-406.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 42804 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko zdrój - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43468 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Adhortacje Jana Pawła II. - Sosnowiec: PPUH VIKI, [2008]. - 1 dysk optyczny (CD_ROM): kolor.; 12 cm.
Symbol UKD: 2(044.6)
Tytuł z gł. menu.
Zawiera adhortacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/183 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Encykliki Jana Pawła II. - Sosnowiec: PPUH VIKI, [2008]. - 1 dysk optyczny (CD_ROM): kolor.; 12 cm.
Symbol UKD: 2(044.6)
Tytuł z gł. menu.
Zawiera adhortacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/185 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Homilie Jana Pawła II. - Sosnowiec: PPUH VIKI, [2008]. - 1 dysk optyczny (CD_ROM): kolor.; 12 cm.
Symbol UKD: 27-475
Tytuł z gł. menu.
Zawiera homilie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/184 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Listy apostolskie Jana Pawła II. - Sosnowiec: PPUH VIKI, [2008]. - 1 dysk optyczny (CD_ROM): kolor.; 12 cm.
Symbol UKD: 27-248.3/.8
Tytuł z gł. menu.
Zawiera teksty Listów apostolskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Busko Zdrój - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD/186 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 245677/czyt.R 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alfabet ; Podwodne przygody. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 4 pionki, kostka, 4 kolorowe tablice, żetony, bloczek do zapisywania) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x27x30 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy : 2-4, wiek : 6+.
ALFABET - jest grą planszową z zestawem 4 tablic oraz żetonami do uzupełniania wyrazów na tablicach. Proste, krótkie wyrazy i ćwiczenia w budowaniu zdań pomogą zapamiętać i utrwalić poznane literki. PODWODNE PRZYGODY - zasady gry są proste. Od pola Start musisz pezjść jak najszybciej do pola Meta. Kto trafi na pole z Wilorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wieloryb ci pomoże.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 15 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dwa+Dwa ; Podwodna przygoda. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 2 gry (dwustronna plansza, 4 pionki, kostkę, 4 karty, 2 karty żetonów, bloczek do zapisywania punktów) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x27x31 cm + instrukcja.
(Gra Edukacyjna)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, dla dzieci powyżej 6 roku życia.
Na pudełku: 2 gry!
Dwa+Dwa to gra planszowa z dwustronną twardą planszą do zabawy dla całej rodziny, a w szczególności dla najmlodszych dziaci. Zabawa toczy się na dużej planszy z żetonami i indywidualnymi kartami. Kto pierwszy zdobędzie żeton z cyferką i umieści go na swojej karcie, poprawnie uzupełniając działanie, ma szanse wygrać całą grę. Gra wzbogaca umiejętność rozpoznawania i utrwalania cyfr oraz wykonywania prostych działań matematycznych. Druga gra w pudełku : Podwodne przygody polega na jak najszybszym przejściu od startu do mety. Kto trafi na pole z wielorybem musi wykonać zadanie wskazane przez Wieloryba. Czasem stracisz trochę czasu, a czasem Wileloryb ci pomoże. Gra pozwala na miłe spędzenie czasu w grupie a rywalizacja w grze to jeden ze sposobów na rozwój emocjonalny dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gwiezdna podróż ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: plansza , żetony, karty, pionki, kostka ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 4 sylwetki z postaciami, żetony życia, 4 karty zbiorcze "statki kosmiczne", karty "UFO" z numerami, kostka, 2 karty z postaciami zwierząt.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-6+.
GWIEZDNA PODRÓŻ - Tu statek kosmiczny do bazy Alfa 001. Uwaga ! UFO !. Uwaga ! wykonuję podejście do lądowania !. Zagraj i odkryj nowe Galaktyki w kosmosie. Przygotuj się na nowe odkrycia. LABIRYNT - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają na was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygrywa. Powodzenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Latająca eskadra ; Mali tropiciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, 4 podstawki z postaciami, żetony, kostka, 4 karty zlecień, karta banknot kasy, , instrukcja.
Liczba graczy 2-4, wiek: 5-9+.
Wspaniały zestaw gier planszowych, który wciągnie Twoich przyjaciół lub całą rodzinę w emocjonującą rozgrywkę. W jednym opakowaniu kryją się 2 gry... Zabawie nie będzie końca. LATAJĄCA ESKADRA - fantastyczna gra - zabawa w eskadrę pilotów. Co ich czeka? Jakie otrzymają zadanie do wykonania? Kto pierwszy z bazy lotniczej rozwiezie towar? Zagraj i przekonaj się czy zostaniesz jednym z nich. MALI TROPICIELE - zostań najszybszym tropicielem żetonowych Minek. To trudne zadanie, nawet dla wytrwałych tropicieli. Musisz wykazać spryt i odwagę dzielny graczu. Minki wcale nie chcą wracać do telefonu i wyśmienicie bawią się w wesołym miasteczku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piraci atakują ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, kostka, żetony, karty ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: plansza dwustronna, kostka, 4 podstawki do pionków z pastaciami ; Do gry Piraci atakują : 8 kart: 4 komplety po 2 karty "Pieczęć Pirata"; 40 żetonów w 4 kolorach, 4 karty zbiorcze "Życie Pirata", 4 karty "Mapa Pirata", 16 kart "Skrzynia ze skarbem", 2 karty "Flaga Pirata"; 2 karty z obrazkami do gry Tajemniczy Labirynt.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 "Piraci atakują" i "Labirynt"to wspaniała zabawa na długie zimowe wieczory. PIRACI ATAKUJĄ - Znaleziono na plaży butelkę z rulonem. Po wyjęciu, rulon okazał się mapą. Odnajdź skarb Pirata Jaxa jako pierwszy. Uwaga! Piraci ruszają do ataku! Powodzenia. LABIRYNT - to gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę, na której czekają różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Piramidy Faraona ; Pustynne skorpiony. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty Akty własności, żetony monety, karty towarów, karty Banknot, obrazki ze skorpionem, kostka, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
PIRAMIDY FARAONA - to tu znajdziesz niezwykłe miato piramid. W krainie Faraona, w piramidzie jest cukiernia, kwiaciarnia. Może zostaniesz właścicielem jednej z piramid. Zagraj i sprawdź się w tej niesamowitej grze. PUSTYNNE SKORPIONY - to niebezpieczna przeprawa przez piaski pustyni. To tu biegają ciekawskie i zarazem niebezpieczne skorpiony. Idź do celu ostrożnie. W tej wyprawie potrzebna Ci będzie odrobina szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 10 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
S.O.S. w dżungli ; Gra w zielone. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko: dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, kostka, 4 karty lekarskie, żetony z lekarstwami, żetony z opatrunkiem, karty z obrazkiem zwierzątek, karty ze słoneczkiem, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
S.O.S DLA DŻUNGLI - S.O.S. rozlega się w tajemniczej, zilonej dżungli. Czy zdołasz pokonać trudności i dotrzeć do rannych zwierząt? uruchom swoje auto, zapakuj torbę lekarską i ruszaj niezłocznie. GRAJ W ZIELONE - duża dawka Smiechu. Proste pytania i każdy zna odpowiedż. Pamiętaj jednak, nim odpowiesz musisz powiedzieć głośno "Zielone".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 9 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szlak kolejowy ; Tajemniczy labirynt. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - 1 pudełko : plansza, pionki, żetony ; 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 dwustronna plansza, pionki, kostka, elementy, żetony.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
Gra planszowa 2w1 " Szlak Kolejowy" i " Tajemniczy Labirynt" marki Fan Games wciągnie Twoich przyjaciół oraz całą rodzinę w emocjonującą rozrywkę. To wspaniała zabawa na długie jesienno - zimowe wieczory, wakacyjne wyjazdy czy leniwe weekendy. Nuda Wam nie grozi! SZLAK KOLEJOWY - Na dalekim zachodzie wybudowano szlak kolejowy. Wyrusz w podróż i sprawdź, czy można bezpiecznie podróżować. Przewieź złote sztaby ze stacji Western Black do banku w Wester Gold. Uwaga! Indianie, napady i skorpiony. Przyda się pomoc. Powodzenia. TAJEMNICZY LABIRYNT - To gra do zabawy w gronie wspaniałych przyjaciół. Waszym zadaniem jest odnaleźć właściwą drogę. Po drodze czekają Was różne niebezpieczeństwa. Kto okaże się najlepszy - ten wygra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ukryta komnata ; Nowi przyjaciele. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, pionki, kostka, elementy, karty, żetony 24x32x4 cm + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Na pudełku: 2 gry!
Zawartość pudełka: 1 plansza dwustronna, 4 podstawki z postaciami, 4 karty zaklęć, 4 karty z Czarodziejską Różdżką, żetony skarbu, kostka, kupony nagroda, karty obrazki ze zwierzątkami, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 5-9+.
UKRYTA KOMNATA - w odległej krainie, w tajemniczym zamku ukryto komnatę ze skarbami. Zostań dzielnym rycerzem i odnajdź skarby. Pomożesz Królewnie Wiki i poznasz nowych przyjaciół. Ruszaj do zabawy a czarodziejska różdżka wskaże ci drogę. NOWI PRZYJACIELE - na zielonej polanie bawią się razem zwierzaki małe i duże. Dołącz do nich i jak najszybciej przejdź całą polankę. Uważajcie na małe przeszkody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż szyfr : kolory i figury : gra planszowa z elementami przestrzennymi. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza 98 kostkek z tworzywa, 30 kart ze wzorem, naklejki, notes 31x27,5x6,5 cm + instrukcja.
(Nauka i Zabawa)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, wiek dzieci powyżej 5 roku życia.
Gra przeznaczona jest dla dzieci młodszych, które uczą się rozpoznawać kolory, kształty oraz odtwarzać sekwencje. Ćwiczenie umiejętności szeregowania i odtwarzania sekwencji bezpośrednio wpływa na rozwijanie u dzieci umiejętności czytania czy pisania - polegających na odtwarzaniu dźwięków i liter. Gra dodatkowo pobudza logiczne myślenie. Celem gry jest odtworzenie symboli figur znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty mogą samodzielnie tworzyć szyfr. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktow otrzymuje tytuł "Mistrza budowy szfru".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Ekologia. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, kafelki, naklejki, karty, notes ; 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Zawartość pudełka : plansza, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina krzyżówkę. Celem gry jest odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty gry mogą samodzielnie tworzyć wyrazy. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu" od Ekologa. Gra pomaga w poznawaniu zagadnień związanych z ekologią. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchwą, spostrzegawczość, pamięć, technikę czytania i pisania, umiejętność odtwarzania poprawnej budowy wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 13 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ułóż wyrazy : Junior. - Mrągowo : PPUH FAN, [201-?]. - Pudełko : plansza, żetony literek, karty z wyrazami, notes 27x30,5x6 cm + instrukcja.
(Sprawdzian Wiedzy)
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 794
Liczba graczy: 2-4, wiek: 6+.
Zawartość pudełka: 1 plansz, 98 białych kafelków, naklejki z literami, 30 kart, notes, instrukcja.
Gra przeznaczona jest dla dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania. Wyglądem przypomina krzyżówkę. Celem gry jest odtworzenie wyrazów znajdujących się na kartach i umieszczenie ich na planszy. Wprawni gracze wybierając trudniejsze warianty grey mogą samodzielnie tworzyć wyrazy. Zawodnik, który zdobędzie największą liczbę punktów otrzymuje tytuł "Mistrza budowy wyrazu od Mądrej Sowy. Gra rozwija analizę i syntezę wzrokową i słuchową, spostrzegawczość, pamięć, technikę czytania i pisania, umiejętność odtwarzania poprawnej budowy wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Multimedialny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP 12 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej